Vitopar - sposób na brzydkie zapachy

ZAMAWIANIE

1. wyszukanie produktu
Używając menu umieszczonego po lewej stronie witryny wyszukujesz rzeczy, które Cię interesują i które aktualnie znajdują się w naszej ofercie. Rzeczy te są posegregowane według kategorii a kliknięcie na którąkolwiek z nich powoduje wyświetlenie listy dostępnych towarów. Można wtedy przeczytać opisy, sprawdzić rozmiary a także obejrzeć miniaturki przedstawionych produktów. Natomiast aby obejrzeć dany produkt w powiększeniu należy kliknąć na miniaturkę.

2. dodawanie do koszyka
Wybrany produkt można w każdej chwili dołączyć do zamówienia. Aby to zrobić, należy kliknąć na ikonę z koszykiem znajdującą się obok zamawianego przez Ciebie produktu. Zawartość koszyka zostanie automatycznie wyświetlona na monitorze. Wybrany artykuł zostanie też automatycznie dołączony do Twojego zamówienia.

Zawartość swojego zamówienia, można sprawdzić poprzez kliknięcie na przycisk „koszyk” w menu. Wszystkie zamawiane rzeczy ukażą Ci się w znanej już formie. Możesz teraz zmienić ilość zamawianych sztuk wpisując żądaną ilość lub zrezygnować z zakupu któregoś z produktów, (klikając na przycisk X)

3. wysyłka zamówienia
Po skończeniu składania zamówienia należy je wysłać. Jeżeli jesteś pewny ze wszystko jest w porządku, należy nacisnąć przycisk "zamawiam". Przeanalizować jeszcze raz wyświetloną tabelkę, sprawdzić czy wszystko jest jak należy. Jeżeli tak, wcisnąć przycisk "złóż zamówienie".

4. potwierdzenie zamówienia
W tym celu należy dokonać autoryzacji. Po kilku chwilach od wysłania zamówienia otrzymasz mailem korespondencję od nas, z prośbą o potwierdzenie. Im szybciej dostaniemy odpowiedź na ten list, tym będzie krótszy czas oczekiwania na przesłanie zamówionych produktów. Nie realizujemy zamówień, które nie zostaną potwierdzone przez zamawiającego. Jeśli zamawiasz u nasz produkty po raz pierwszy zadzwoni do Ciebie operator sklepu z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

5. anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia jest możliwe dopiero po sprawdzeniu na jakim etapie realizacji znajduje się Twoje zamówienia. Należy się zalogować i sprawdź historię swoich zamówień. Odnaleźć na liście zamówienie, które się chce anulować i sprawdzić jego status. Jeżeli twoje zamówienie ma status "nieobsłużone" to można dokonać jego anulowania – poprzez kliknięcie na "anuluj zamówienie", wtedy zamówienie zostaje profesjonalnie anulowane. Jeżeli natomiast przy zamówieniu widnieje status "realizowane" lub "wykonane", oznacza to, że towar jest już wysłany.

6. rejestracja i logowanie
By otrzymać login i hasło do sklepu musisz zrobić zakupy w naszym sklepie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podaną skrzynkę mailową login i hasło do swojego konta klienta.

PRZESYŁKA

1. termin dostawy
Paczki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty, zależnie od rodzaju spedytora wybranego w trakcie składania zamówienia w terminie od 2 do 7 dni roboczych.

2. koszt przesyłki
Koszt przesyłki zależny jest od wybranego spedytora i wagi przesyłki, który zostaje doliczony do kwoty pobrania za przesyłkę. Jeśli waga zamówionego towaru przekracza 30 kg zostanie wysłana większa ilosć przesyłek. Limit 30 kg na przesyłkę jest niezależny od nas a został ustalony przez firmy kurierskie.

3. płatność za przesyłkę
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
- online za pośrednictwem firmy Allpay (www.allpay.pl)
Formę płatności ustala Klient w momencie złożenia zamówienia

REKLAMACJE / ZWROTY / WYMIANY

1. reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem:

Dystrybucja Net
ul. Szwoleżerów 24
05-091 Z±bki
tel 22/ 296 22 62

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz reklamacyjny, Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, ponosi klient.

2. zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi

3. wymiany
Jeżeli towar jaki otrzymałeś jest uszkodzony lub rozmiar Ci nie odpowiada, możesz skorzystać z prawa wymiany nie używanego towaru. Decyzję o wymianie należy podjąć w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Wymianie podlega wyłącznie towar nieużywany.

Towar do wymiany powinien być wysłany na adres:

Dystrybucja Net
ul. Szwoleżerów 24
05-091 Z±bki
tel 22/ 296 22 62

Koszty przesyłki związane z wymianą towaru ponosi klient.

INFORMACJE DODATKOWE

1. Odcienie kolorów w katalogu mogą różnić się nieznacznie od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane.

2. Zdjęcia przedstawiające produkty mogą odbiegać od rzeczywistego ich wizerunku, zależnie od zmian wprowadzanych przez producenta oraz ilości wagowych - dotyczy to szczególnie karm. Dokładamy wszelkich starań, by zdjęcia przedstawiające produkty były jak najbardziej aktualne, lecz możliwe jest iż w naszej ofercie zdjęcie przedstawiające produkt nalezy do innej kategorii wagowej produktu.Opisy produktów oparte są na informacjach przedstawionych przez producenta i nie są one objęte jakąkolwiek gwarancją sklepu sklepzoo.pl . Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów, zmiany cen, bez wcześniejszego uprzedzenia Klientów o tym fakcie.

3. Wszelkie zmiany odnoszące się do Ogólnych Warunków Współpracy wymagają formy pisemnej oraz akceptacji Dostawcy i Zamawiającego.

4. Spory powstałe w wyniku realizacji Ogólnych Warunków Współpracy będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.

5. W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie prawa zastrzeżone.Wymienione znaki towarowe i marki należą do ich prawnych właścicieli.
...